Tehosta laki- ja asianajotoimiston käytännön työskentelyä EASY Asianajotoimistot -ratkaisulla

EASY Toimi laatikko logoKaipaatko lisää hallittavuutta lakitoimistosi dokumenttien ja toimeksiantojen käsittelyyn sekä arkistointiin?

EASY Asianajotoimistoille pidät kaikkien toimeksiantojen dokumentit järjestyksessä ja arkistoit ne suoraan asiakkaiden ja toimeksiantojen yhteyteen. EASY -ratkaisu sisältää useita asianajo- ja lakitoimiston käytännön työskentelyä tehostavia toimintoja. Ratkaisu on siis monipuolinen vaihtoehto dokumenttien hallintaan, arkistointiin sekä aineistojen pitkäaikaiseen turvasäilytykseen. 


Automatisoitua töiden hallintaa

Toimituksemme sisältää kaiken tarvittavan:

  1. Kokonaisuuden räätälöinnin laki-/asianajotoimiston tarpeita vastaavaksi
  2. Vanhojen dokumenttiaineistojen siirron arkistointijärjestelmään tai siirtoprojektin organisoinnin
  3. Ratkaisun asennuksen toimintavalmiuteen sekä integroinnin mahdollisesti jo olemassa olevaan laskutusjärjestelmään tms.
  4. Käyttäjä- ja pääkäyttäjäkoulutukset
  5. Käyttöönoton organisoinnin ja läpiviennin

Asianajotoimiston dokumentinhallintaratkaisu on moderni avaimet-käteen -palvelukokonaisuus.